Snart drar jag till Svallby :)

Precis vaknat, är inte helt vaken en . Ska iaf åka till hästen snart och rida eller någor liknande. Tråkigt att vara där själv nu när igen är hemma. Sen lite senare så ska jag nog rida Leo också. Red honom igår också, med Rebecca och Emelie. Leo var glad för att få komma ut i skogen lite. Vi fick galoppera före Rebecca och Emelie då annars skulle Leo dampa.  Men han var så glad när han fick galoppera sista sträkan. Vet inte om mamma ska rida idag en, så vi får se om jag kan rida honom. Mamma har jobbat natt två dagar irad nu så jag tror inte hon orkar rida.

Igår var jag duktig och gick ut och joggade. Men fick ta av mig skorna halvvägs då jag har stora skavsår av mina ridskor >< . Tänkte gå ut och jogga lite senare med :) Får se vad som händer ikväll. 

Kommentarer på Snart drar jag till Svallby :).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: