Ny hjälm :)

Dagen har gått väldigt fort. Även fast jag gick upp klockan 06.00. Vi var och lämndade Lucas på tågstationen. När vi var där så träffade vi Alicia och hennes mamma. För er som inte vet vilka det är så är det dom som vi köpte Soraya av. Stod och pratade en stund, hon sa bla att jag kunde få ett Schabrack som dom hittade hemma med Soraya inbrodderat. Super snällt :)

Sen åkte vi och köpte en ny hjälm till mig. Roliga storklekar på dom där. På min andra hjälm har jag 56 och på den här har jag 54.

Snart får vi gäster som stannar över helgen.


Kommentarer på Ny hjälm :).
Emelie Källman

höhö, så trevligt! :)

hörrudu, rida någon dag?

2010-07-31 . 17:43:37
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: